28 -

Jag var värsta depp igår. Idag är jag på topp (förutom att jag är en aning sjuk, igen).
Allt är typ bra, fast ja, jag känner på mig att min mor och mats är på dåligt humör.
Så lite skäll blir det nog. Men orka liksom. Jag är glad och tänker förbli det, faktiskt.

Imorgon är det fika med emma och alex och kanske frida. Jag ser fram emot det.
Det kan man kalla sötnötar till människor. Vackerhet liksom :)

På torsdag åker jag till GÖTEBORG! Jag älskar den staden med hela mitt hjärta.
Där hör jag hemma och där kan jag känna mig fri. Fri och lycklig. Fri och galen!
Fast jag skulle inte vilja flytta dit, faktiskt. Jag behöver vissa människor här i Västerås <3
Människor jag inte skulle klara av att ha på ett så stort avstånd.

Men det bästa är. Caroline är hemma! Det innebär att jag kan dra med henne på disco
och parta runt i hela Göteborg. Vi hade ju fett kul på Gothia-discot förra året..
Även om vissa av oss blev förföljda av en diamantprydd snorunge. gah, jag hatar honom :P

--

haha, gud vad jag känner min mor och mats bra.
Helvetet kommer väl att släppas löst när mats kommer hem. JA. För allt är ju mitt fel.. liksom. party. 
hejdå, braiga dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback