30 - åh, mitt Göteborg

Idag far jag till Göteborg. Jag har längtat i flera veckor efter den här dagen. Today's the day.
Mihi. Idag är det torsdag, det innebär också uncle och Ronnie :*:*  My sweethearts!

Blö jag är fett trött. Så god natt och vi hörs när vi hörs, trogna läsare. (lol)
Kärlek till er som förtjänar det <3<3


Justin & Brian from
Queer as folk
Och ja, jag vill vara den blonda.


--

http://www.aftonbladet.se/vss/stockholm/story/0,2789,866258,00.html
Damnit, utan den grabbens ord är det banne mig svårt att orka med dagen.
Jag längtar till romanen, I'm so going to buy that book.
Spelar ingen roll om den är bra eller dålig. Den är Ronnie och det räcker för mig ^.^


Men nej, nu bär det av till tåget. Var bara tvungen att Ronnie;a mig lite (haha, fint verb)
hopp hej!


Kommentarer
Postat av: Jonas

ha så kul nu i gbg. =) vi hörs när du kommer hem :)kramkram

2006-08-03 @ 15:21:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback