35 -

Vi flyr fältet, emma. Lämnar allt och låter världen rasa samman.
Vi byter identiteter. Irina och HildaVi rymmer bara du och jag. . .


Igår var jag och besökte syster på kollo. Jag spenderade en timme med min bok (som jag älskar, även om den är überseg) i solen och tittade lite på stugorna. That's it.
Mamma och bror badade men jag var inte så positivt inställd till den idén direkt.
Sen hämtade vi kräftor. Äckligt. Kravlande och krälande. VIDRIGT!

Jag kom hem och stack sen till Hanna. Vi hade kul (: (:

Vid halv två landade jag. Panikade med Emma. Boys are bastards and always will be.






Rädda mig någon. This kind of freaks me out.
Ge mig närhet för helvete.

Kommentarer
Postat av: emma

irina och hilda for life.

2006-08-12 @ 12:28:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback