39- "Fittjävel!"

Ja, i fredags var det ju grillkväll hos Hanna. Värsta draget, jag svär, vi söp oss fulla på Cola ^ ^
Vi skrattade och flummade. Ja, det var jättekul att träffa alla och prata och så. Var ju ett tag sen.

Sen var jag med Jonas, lördag och söndag. Det var hur kul som helst.  <3
Jag menar, Heartbreak Hotel. Jag höll på att dö. Jag skrattade som en tok.
Den var verkligen helt underbar. "Varför pratar du engelska?"  
Sen såg vi Tjenare Kungen och Walk the line (: 

och sen. moahahhhahahha. Vi spelade sänka skepp igår. MOAHAHAHAHAHA. jag vann ;D ;D
jag vann. jag vann. jag vann. jag vann. jag vann. jag vann. jag vann. HAHA.det känns bra ^^

Men ja, idag är det måndag. Skolan var okej, varmt som fan på klassövningarna bara. suck.
Annars var det okej. Roligt att se alla ettor in action liksom : )

Men ja, orka. Imorgon är det tisdag. På fredag har jag ledigt. haha. skönt som fan.
Gå på stan med Martina och Emma? Eller nåt. whatever, ledig är jag iaf.

Kommentarer
Postat av: jonas

haha du vet att jag ska ha rvanch, då med vinst. så passa dig ;)

2006-08-21 @ 22:39:01
Postat av: Mickis

moahaha, det får du inte :D :D

Postat av: Jonas

vänta du bara älskling =)

2006-08-21 @ 23:27:57
Postat av: Mickis

oavgjort i gul bil idag iaf (:

2006-08-22 @ 23:54:09
URL: http://gnostrika.blogg.se
Postat av: jonas

haha jo de blev ju det.. men du vet att jag kommer inte å ge mig ;) puss på dig=)

2006-08-23 @ 00:27:08
Postat av: Mickis

nej, du kommer ju inte det. Men ändå ;D kvack kvack

2006-08-23 @ 01:08:51
URL: http://gnostrika.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback