43 - Sjumilakliv

Jag är fett beroende av den låten. Martin Stenmark - alltid. Jag har avgudat honom sen Las Vegas.
DEN låten borde ha vunnit. Hur kan man inte falla för den charmen? Va va va va va va va va va? suck.
Sverige, vakna upp ur er koma.



Igår (fredag) var jag och vinkade av mina kära vänner vid tåget.
Vännerna skulle till Eskilstuna och parta loss tydligen.
Btw så har Martina skaffat sig världens fränaste frisyr. Fan vad snygg hon är. Jämnt! :P
Sen mötte jag min försenade pojk och vi traskade till min gitarrlektion. Vi gick fel. Grymt irriterande.
Till slut så hittade vi och jag hade min lektion, Lasse är fett cool. Inte som Mathias såklart men ändå.
Sen drog vi hem till honom. Party ^^


Idag (lördag) är det Melodikryss! JAAA! Det avgudar vi.
Funderar på att gå upp lite tidigare och hinna med lite "Ring, så spelar vi!". Det är också kul (:
Sen bär det av till Jonas skulle jag tro (: Party :)


nej, nu måste jag fan sova. suck. upp om typ.. fem timmar. hahaha. lol.




Kärlek <3

Kommentarer
Postat av: Jonas

snart kommer du :D:D

2006-08-26 @ 14:38:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback