46 -JagHarRabies.nu

Fett roligt med rabies förresten. haha, har garvat hela dagen åt våra planer.
Jag menar, vem kan motstå en rabieshund? :O  Inte jag iaf ;D;D;D;D;D;D

Men men, rätt ovärd dag.

Fotografering - suck. första raden i mitten. surprise? noe. Tråk och fult. blö.
Matematik - jag vill strypa honom. hahaha. suck.
Idrott - pratade. suck.
Lunch - ah, gott. jag var så hungrig!
Mentortid - hade ingen, Krister var en aning borta. Så jag satt och garvade med grabbarna istället.

Sen drog vi ner på stan och fikade på Gränden med Peter. Det var trevligt.




Imorgon har jag kammarkör. KAMMARKÖR? JAG?  Jag fattar inte. Det är ju typ svårt.
Men aja, tror Elinor att jag klarar av det så gör jag väl det. Det är nog rätt kul.
Sen är det Make Up. Suck. orka :P hahaha. sluta fyra.

Imorgon är det tisdag. Då ska jag och jonas leka (:  Saknar dig fett mkt, ja.

Kommentarer
Postat av: Jonas

Du ska allt se att Kammakören går bra älskling.. saknar dig as mkt gumman.. ses snart :):) pusss

2006-08-28 @ 22:52:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback