89 -

Tack Emma för att du står ut med mig. Utan dig skulle jag gå under jaaa..

Nåja, sitter i min mammas klassrum, haha. Folket ville ha mig ur vägen och erbjöd en dator.
Snacka om att det funkade jag menar daaah, är man datorberoende så är man. Haha.
Om ca 50 minuter börjar ensemblekonserten. Lycka till kära ensemblekamrater.

Dålig dag idag. Hemsk dag.. nej.. riktigt jävla urusel faktisk. Spare me the pain, please.


Nåja, ska väl få göra något konstnärligt snart.. förutom att vika förbaskade servetter. Blö.
Haha, jag snackar massor med goja bara för att det här tangentbordet är så kul att skriva på.
Vissa tangentbord är sådär underbart klickliga. Haha.. I know I'm screwed.


"Man kanske fuckar dom fula?" - Emma om andra människor än esteter? eller?
"Den låg i Hamburgerland" - Jag hittade mitt bib-kort i boken På spaning i Hamburgerland.
"Vissa människor ska bara inte ha sex" - Emma angående en viss lärare :P hahha.

Visst var det ett citat till, emma?  ^^  JA. om taktpinnen.. vad var det?
Nåja, bäst är vi.

Uppdatering ^^

Hihi, hittade en asbra dikt som jag har skrivit :D


Jag är som en citron

gult är fult

och det är inte många som
klarar av det som finns innanför
skalet speciellt länge


Kommentarer
Postat av: emma

shake that taktpinne!

fint dikt. fin mickis. :*:*
:D:D:D

Postat av: Mickis

SHAKE THAT TAKTPINNE! :D :D

hihihi, tack :D

2006-12-07 @ 21:58:11
URL: http://gnostrika.blogg.se
Postat av: emma

haha. :D

2006-12-07 @ 22:48:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback