93 - Örk

Man kommer till skolan en måndagsmorgon och möts av ilskna blickar och
folk som inte flyttar sig så att andra kan sitta ner. Suckah, vad har jag gjort er liksom?


Nåja, det är måndag idag. Ingen nyckel, men däremot har jag matteböcker ;D aha.
Inger kommer att strypa mig men det får hon. Jag har ju glömt kläderna. . .
Hm, måste ta tag i skolan på riktigt nästa termin. Varit väldigt mycket frånvaro.

Idag slutar jag runt 12-12:30  om jag inte uppfattat helt fel. Vi kanske ska ha rep?! gud förbjude.
Jag ska hem till baby ju.

Jag kommer att somna snart, typ. Så jäkla trött och ändå har jag sovit bra.
Sov igår eftermiddag och sen lade jag mig vid tolv-ett inatt. Fleeera timmars sömn, yo.
Men jag är ändå nöjd med helgen (trots att jag legat och gråtit större del av tiden)
Jag menar, jag har ju faktiskt jobbat och tjänat bra. 100 kronor i dricks på två dagar :D
Inte illa, inte illa.


Kommentarer
Postat av: JOnas

duktig älskling

2006-12-12 @ 02:02:15
Postat av: emma

vilka blängde? :O

2006-12-12 @ 21:07:44
Postat av: emma

vilka blängde? :O

2006-12-12 @ 21:10:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback