10 - Ska jag få gå i solen en dag?

Okej folket, håll i er. Om jag påstod att förra inlägget var patetiskt så är det ingenting jämfört med det här.
För idag har jag deppat, ja, har ní hört på maken. ÄNNU en tonåring som deppar.. mm..

Jag läste ut Flickan med silverhåret idag, på en timme. Måste vara typ femtionde gången jag läser den boken. Jag älskar den. Jag älskar henne och jag älskar honom. Jag läser, gråter, får en klump i halsen och en tryckande längtan. Som bara ökar mer och mer ju mer jag läser. Den är så vacker.
JAG VILL VARA LISA. JAG VILL HA VASILI.

Det är samma med alla dessa böcker jag läser som verkligen utstrålar kärlek. Riktig kärlek.

Törnfåglarna, Sagan om Isfolket (Nr 1, 2, 4, 6, 11, 12, 13, 22, 29), Skogen har många ögon och massor med andra som jag inte kan komma på nu.

TA MIG TILL KÄRLEK

jag hade planerat ett långt men jag orkar inte just nu. Får ta det någon annan dag.

Kommentarer
Postat av: Jonas

Du är förjädra bra på att skriva blogg,gillar att läsa allt du skriver :)/ jonas= )

2006-07-03 @ 03:02:59
Postat av: Mickis

Tack =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback