11 - Mickis goes Belgium

Jaha, om ca 2 timmar ska vi ta bilen till Nyköping där vi ska kliva på flyget nu ikväll. Det känns bra, fast ja, har inte riktigt fått in den här Hej-vi-ska-ut-och-resa-känslan ^^ det kommer väl antar jag.

Det enda jag har med mig i mitt handbagage är pennor, block, tidningar och en hel del böcker :P
Tänkte läsa om Da Vinci-koden, det måste vara... sjunde gången? Men så fick jag ju paket av Läslusen idag :D Me happy. En mangabok och en typ.. Så här ritar du manga-bok och någon vanlig bok jag ska läsa på planet. Hoppas bara den är bra, jag är inte på humör. Presenten var en nyckelring med lipgloss ^^

JAG ÄR SJUK. Jag fattar inte hur jag lyckas bli sjuk så mycket på sommaren. Mitt huvud värker och känns allmänt tungt, min hals knepar sig lite och min näsa typ jobbar sig. GAH! Jag ska på semester liksom!
Nåja, bara jag får sova en stund så blir allt bra. T_T

Tydligen är Belgare dåliga på engelska.. DET betyder att jag nog kommer att få tala franska. JA.
Problemet är bara att jag har glömt hälften. ALLT är den där förbannade Eriks fel. Hata.

Och emma, jag har tänkt på det där vi bubblade om inatt. Varför kan inte vi få vara lyckliga?
Jag vet inte.. jag menar.. Vi är ju bra på alla sätt och vis. VI FÖRTJÄNAR LYCKA, EMMA!
Vi förtjänar kärlek


Nåja, nu ska jag se om jag kan vara till nytta någonstans i hemmet. Vi hörs om en vecka :D
Och ja, jag förväntar mig att ni ska sakna mig. Gör ni inte det - kommer jag bli oerhört besviken.

Peace out ♥

Kommentarer
Postat av: emma

JAG KOMMER ATT SAKNA DIG! :O
och du, vi förtjänar det.
ha detbäst. :)

2006-07-03 @ 22:37:55
Postat av: Charlotte

lyckost!
alla reser utomlands utom jag verkar det som :'(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback