14 - Today is U.N.C.L.E.-day

Hej kära vänner, höhö. Jag är typ glad idag. Har bestämt mig för att sluta deppa eller ja,
vad det nu är jag har gjort den senaste tiden och bli mitt vanliga glada jag. JA!
Tänkte dra in till stan imorgon och köpa mig en glass och sitta i Vasaparken.
Det har jag aldrig gjort förut ^^ Jag är bara lite orolig för getingarna och så vidare.

Idag är det U.N.C.L.E!
Men till min stora förtvivlan berättade Nicklas att svt slutat sända det på onsdagar nu!
Det är så evil liksom. Två gånger i veckan tack, MINST! Men men, man får väl vara nöjd med det man får ^^

Men förutom att det är U.N.C.L.E-day idag så är det också RONNIE-day! JAA!
http://www.aftonbladet.se/vss/stockholm/story/0,2789,856234,00.html
Man måste ju älska honom. Jag gör det. Tack och lov att hans semester är över ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback