18 - Call my name and I'll be there

Jag har upptäckt världens sjukaste grej. Jag tycker inte om att sova ensam. Det är helt sjukt.
När sjutton blev det så? Jag fattar inte! Det gör mig lite halv psykopatiskt. För NÄR blev det ?
Det räcker liksom med att någon sitter och tittar på tv eller är i samma rum. Då är jag jättelugn.
Men när jag är ensam. Då blir jag helt stirrig. VARFÖR? Jisses, jag kommer att bli min egen död.

Idag ska jag:
- fixa räkningar [mina vuxna är bakfulla. Jag ska fixa det imorgon, jag looovar!]
- städa rummet [HAHA, trodde ni på den eller ^^]
- gå på promenad [öh, orka.]
- fixa mp3;n [DÖD]
- bada [orkar inte! T_T]
- hjälpa till hemma [√]
- baka kanske? [nej]
- starta moppen [nope]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback