19 - Tennis!

Jag har inte tänkt på honom på hela sommarlovet. Betyder det att jag är över det nu?
Är jag fri? Kan jag sluta vara så fascinerad av den där förbannade människan?
Kan jag liksom gå förbi honom, oberörd? 
Suck, jag hoppas det.


Igår fick jag mail från Ronnie. Det gjorde mig så glad, så glad. Lycklig.
Det är verkligen något att skriva upp på min meritlista:
- Fått krönikören Ronnie Sandahl att rodna en smula.
Jo, man tackar, man tackar =)

Idag ska jag ner på stan. Med Hanna  ^_^ haaaaai!
Jag ska också betala räkningar. Läslusen och Karlskogas populär... osv. ^^

Nu ska jag duscha, antagligen kommer en uppdatering om dagen lite senare. MORRN MORRN

Uppdatering 17:36

Jag är så trött, så trött, så trött. Men GLAD :D Det var en väldigt trevlig dag på stan.
Först kom Hannisch hem till mig och vi kollade lite om Edvinfestivalen. Hon är taggad ^^
Sen gick vi till bussen. Båda var klädda i svart - det ångrade vi sedan.
Det var så vaaaaaaarmt. Höll på att dö.

Vi gick in till Din Sko, Hanna skulle ha skor. Jag såg dessa underbara gula och blommiga Attitude.
50 kr. 50 KR! Det är helt galet bra. Det var så bra så jag hoppade jämnfota av glädje!
Jag köpte dem, utan att tveka en sekund. Detta är mitt tredje Attitude-par. Jag är stolt.
Hanna köpte också Attitude fast svarta, coola. Sen köpte hon klänning på H&M, TENNIS!

Vi köpte sedan fika, cola och chokladmuffins. Traskade till Vasaparken och mumsade på.
Det var varmt. Sedan köpte Hanna solglasögon, såna som jag hade till balen i nian. :)

Trevligt helt enkelt.

btw, dagens heting fann jag i Gallerian. Eller nej, han var dagens vackerhet. miih.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback