20 -

http://www.aftonbladet.se/vss/stockholm/story/0,2789,859869,00.html
Ny Ronnie-krönika idag. Han är så jag. Det fascinerar mig att vi tycker så lika.
Inte en av hans bästa, nej men ändå bra. Ronnie är alltid bra. Han är prins.

Idag känner jag mig levande. Kan ni tänka er? JAG LEVER.
Det var länge sedan jag kände så. Minns inte ens när det var.

Jag var ute och körde moppe imorse för att skingra tankarna.
Problemet var bara att jag höll på att bli påkörd. Jävla piss helvetes apbajsförare.
Men jag klarade mig utan större skador. Ett blåmärke på benet bara.
Det var mest chocken som var skrämmande. Låg nästan i diket och flämtade vilt.
Måste ha sett ganska roligt ut. haha.

Idag ska jag bara ta det lugnt, inte min dag idag så tänker inte utmana ödet ^ ^

Kommentarer
Postat av: emma

stackars mickis. >

2006-07-21 @ 01:07:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback