23 - let's get physical

blöblö. vaknade för en kvart sen ungefär, fan vad jag sover! o_O helt sjukt.
Men aja, jag missar ju inte frukosten eller Våra bästa år iaf.

Idag ska jag nog höra av mig till Hanna. Jag måste informera henne lite om nästa helg.
Och när vi ska sova över hos henne och allt. Fett mycket saker att göra i veckan :D niiice.
Annars ska jag nog ta det lugnt, måste städa mitt rum T_T kommer aldrig bli färdig!

Jag är hungrig!
Vill ha ägg!  >.<

Ännu ett fint sms ^^ sötnöt.
                                                                                   
4 dagar kvar till Herr Gud !
5
dagar kvar till Edvinfestivalen
10 dagar kvar till Göteborg & friheten


13:24
allt går åt helvete? JA.

Ska tvätta nu. Ska sova över hos Hanna. =D
Yes, I'm running from the pain, yes.

16:20

Om 40 minuter hämtar Hanna mig och sen drar vi till något hus och sover över.
Jag vill bara komma bort. JA. Jag vet inte om dator är tillgänglig :P Men mobilen är med.
I'll be back on wednesday

tja så länge

Kommentarer
Postat av: Patricia

Varför mardrömslåt?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback