24 - Varför?

"Du ska vara glad att jag ens vill ta i dig, så skabbig som du är.
Haha, du ska vara glad att en kille ens vill komma i  närheten av dig!"


Det gjorde ont. Det gjorde så fruktansvärt ont. Jag grät. Jag sprang och jag grät.
För även om jag alltid känner precis så.. så gör det ont att höra någon säga det, till mig.
Höra det från någon kille. En snygg kille.
Det spelar ingen roll att han var full. Det spelar ingen roll att det var mörkt.
Ingenting spelade någon roll. Bara orden. Bara meningarna.
Bara tårarna och det faktum att han fick mig att missa bussen.

Vad vill ni mig? Varför vill ni krossa och förstöra mig? Varför?



----

Igår var jag med Emma och Sebbe. Fett kul. Anime och tv-spel.
Fast ja, tv-spel tar alltid fram mina värsta sidor. Jag svor tills jag trodde tungan skulle bli helt svart.
För Sebbe dödade mig, hela tiden! HELA TIDEN. Jag fick värsta damp.
Vi åt pizza, emma snäll. emma alltid snäll. You are my hero.

Sen gick vi promenad, åkte buss.

Gårdagens tack går till busschaffisen som såg mina tårar
och lät mig åka hem trots att min biljett hade slutat gälla.



Emma, jag älskar dig.

Kommentarer
Postat av: emma

SA DEN JÄVLA BÖGJÄVELN SÅDÄR!? SA HAN DET!? FYFAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN!

det är inte sant mickis. DET ÄR INTE SANT. det är inte ens nästan sant. det är lika sant som att nicklas är dum i huvudet. DET ÄR INTE SANT.

2006-07-29 @ 00:34:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback