4 - En lyckad kväll

Jag är ytterst glad just nu för min grillkväll som jag hade igår blev en succé om jag får säga det själv. Jag hade varit så himla nervös och stressad, knappt sovit innan. Städade och stod i hela dagen, fick mycket hjälp av mamma. Hon är bra som fan när hon inte är dum som fan.Och nej, det där var inte det mest geniala jag har sagt i mitt liv, faktiskt.
De första anlände vid tre-tiden och vi pratade och hade det trevligt. Dock var jag en enda röra och hade inte hunnit göra iordning mig ett dugg men sånt är inte så viktigt.

Mer och mer folk dök upp och jag började grilla. Jag kan verkligen inte grilla, jag hade panik och skulle dessutom steka bacon samtidigt. Detta slutade med att jag stod vid grillen och hade smått panik och lät fem pers steka bacon åt mig. Det var inte lika hysteriskt som det låter.. eller jo, det var nog det när jag tänker efter lite.
Sen åt alla och pratade med varandra, det var trevligt som bara den faktiskt.
Bada började folk göra också, det gladde mig oerhört för jag ville att alla skulle bada. Det hela slutade i att jag också badade, med kläderna på! Var lugna, jag hade tömt fickorna innan. Emma puttade vi i, det var ytterst roligt.

Folk grupperade sig rätt mycket fast mest var det mina gamla kompisar från högstadiet. Var lite svårt att nå flickorna men det gick bra. De är ju alltid roliga att vara med och det var skönt att se dem igen, var ett bra tag sen. Hanna pratade senare på kvällen väldigt mycket med en kille som heter Jonathan men kallade sig Jonte. Han bor tydligen i Gävle, pratade lite med honom, han lät trött. Men pojkar i telefon är hett. Någon annan som pratade mycket i telefon i slutet av kvällen var Emma, hon pratade med Andreas. Det var en otrolig uppståndelse och Emma var tokmycket i centrum av oss flickor. Jag menar, killar är ju alltid ett hett ämne för oss flickor :)  

Vad som gjorde mig extra glad under kvällen var att pojkarna dök upp. Våra underbara pojkar har varit hemma hos mig, på grillfest. Det är fortfarande lite otroligt faktiskt. Snälla och sociala vara de också. I shall adore them forever. 

Som sagt, det var kul som fan och jag vill verkligen tacka alla mina vänner som ställde upp.
Speciellt tack till Emma för att hon är just Emma.

                                                                                                                                                                                                      83125-2
Några partyprissar;
Linnea närmast kameran, Sofie bredvid henne. Hetingen med vita byxor är Alex.
Carin sitter bakom honom och Josefine sitter i grön tröja och dricker hrmmhm läsk.


Kommentarer
Postat av: Charlotte

visste inte att du också hade blogg :-)
Jag vill också ha pool! ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback