5 - Morgontrams

Ja, då sitter man här ensam i natten eller om man istället föredrar tidig morgon. Solen håller på att gå upp och det är riktigt ljust ute. Känns bra, har lite planer som jag ska fullfölja denna vackra fredag. Idag ska jag städa klart mitt katastrofala rum och sen tänkte jag traska ut och gå en promenad vid sex-tiden. Var ett tag sen och ja, jag behöver det ju väldigt mycket. Suck. Jag borde inte ha köpt den där chokladen igår men jag ville bara ha något att smaska på, som vanligt. Fan vad trött jag blir på mig själv ibland, inte en gnutta självbehärskning har jag.

Ny krönika av Ronnie igår. Den var riktigt bra för han hade ju så rätt och från den sidan av saken så var det rätt dåligt att dra igång med rökförbudet. Man ser ju den där patetiske stackaren framför sig. Killar som röker är otroligt hett. Inte alla, vissa ser väldigt missplacerade ut med en cigarett i handen men de flesta drar liksom upp sin het-poäng ett par snäpp. Men ni måste förstå att jag självklart inte tycker att rökning är bra på andra sätt. Det är bara ett rent gift som skadar alla runt omkring. Jag förstår om ni haft en farmor eller mormor som dött i cancer på grund av rökningen och att ni då tycker att jag är dum i huvudet som tycker som jag gör. Det förstår jag och accepterar.

 Klockan är halv fem, jag babblar. Det får ni ha förståelse för.


Ha en trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback