7 - Matteläraren, dö.

Jag menar, hur svårt är det att lägga ett brev på posten? Jag var inte på min avslutning och jag fick inte mina betyg. Min handledare skulle skicka kuvertet till mig på posten. Det var för snart tre veckor sen.
Mitt betyg ligger på expeditionen, inte fan skulle det ha blivit skickat heller! Dö jävla gubbjävel.

Först, så tar han ut mig ur klassrummet och berättar att jag är en av dem TVÅ som egentligen inte borde få G men han sätter det som betyg ändå. What?
 
1. Jag har haft G på alla prov  (som han sa, räckte till ett g. Då ska jag fanimej ha ett riktigt G!)
2. Jag försöker jobba på lektionerna men liksom.. varenda lektion är på morgonen. 
3. Nationella provet skulle bara räknas om man förbättrade sig.
 Varför får jag då IG+/G-?!  Det är ju helt sjukt!

SEN SKICKAR HAN INTE BETYGET. Man blir ju förbannad för mindre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback