8 - The lizzard from Oz

Well, idag har jag varit med mamma på stan och på hälla. Det var typ jobbigt. Fast trevligt också såklart :) Det var bara drygt för att mamma ska köpa kläder till bröllopet och ja, hon typ.. kan inte bestämma sig.
Så jag dampar och hon dampar och det blir lite otrevligt, men det gick snabbt över. hähä.

Fick pengar idag också, det var typ underbart. 400 underbara kronor. 500 till belgien och resten av sommaren. hihihi. jag är glad. eller ja, så glad jag kan bli när jag är så här trött och grinig.

Köpte skisspennor! Jag älskar allihop :) jaa. Så fina så.. säkert kassa eftersom de var så billiga ^^



Har nyss vaknat och känner mig typ krasslig. örk. NU IGEN. det är sjukt.
Men men revbensspjäll till middag, det var typ gott. trots att jag fortfarande var mätt efter lunchen.


http://www.aftonbladet.se/vss/noje/story/0,2789,848616,00.html - ÄLSKA!
jag menar, jag har alltid avgudat Mikael Persbrandt men liksom. klockrent!
Han och hans fru ( ? ) är genier.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback