9 - One pathetic moment

Jag vill inte tänka på honom, varför gör jag det då? Det är så patetiskt. Det enda som far runt i mitt huvud är "Allt vi hade.. Allt vi hade". MEN VI HADE INGENTING. Det var bara platta ord. Det var det som var grejen. MASSOR MED ORD. skrivna ord. ord som inte betydde någonting, för dig. jag hatar dig.. inte. Men jag försöker. Det vore så mycket enklare då.

förlåt. I'm feeling pathetic today. accept it.


Meen, idag anlände ju mormor. Det var trevligt. Vi har badat och så.
Sen köpte jag ett bord på IKEA. Jättefint :D stolt.


Min kära emma har varit och sett Timo.. eller hon kanske fortfarande är där. Who knows?
jag är avundsjuk. Ja. Men hey, man får vara nöjd med det man får :)

Kommentarer
Postat av: emma.

han är jerk, kick his ASS! han lär er försvinna. :( du är bäst. och var inte avundsjuk förpoph***n förstörde. :(

2006-07-02 @ 00:26:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback