87 -

1 december! 1 december! 1 december! 1 december! 1 december! 1 december!
Jag vet inte, jag är bara lite uppspelt över det. Av någon jäkla anledning ^ ^



Idag är det fredag:
Sånglektion - Funderar på att skippa den. Jag menar, min hals är fucked up.
Gemu - vi får tillbaka provet. Det gick tydligen bra enligt Björn.  (och emma, inget förlåt. Jag säga förlåt. Ja)
Gemu - kan inte. Jävla C-ackord. :/
Italienska - orka. Men ja, Berit är fett cool. Men neeeej.
Gitarrlektion - ingen inspiration. Men ska väl ta upp Nocture. Måste spela på den som fan. Orka!

Sen bär det av hemåt. Kväll med mamsi och Doobidoo. Mats är i Finland tills sent på kvällen (:

Kommentarer
Postat av: emma

inget förlåt alls kanske? :) hopaps att din dag blev braig.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback