64-

blööö, fett jobbig natt. jag kan allvarligt inte sova ordentligt i det här huset.
har vaknat typ två gånger i timmen och blöööö. Vaknade med ett ryck för en stund sen :P
Men neeej, nu ska jag gå upp, trycka på play och sen dansa till the sounds
samtidigt som jag städar. Och sen! ska jag sova igen ;P smart va?



öööörk. fett trött.


12.51

jag är inte trött längre, snarare mätt och belåten ^^ Plättar med blåbärssylt :)
Sen har jag dansat runt till the sounds och peter jöback <3 fett kul

Nåja, ska sätta igång med läxor sen. Nu blir det tv!



16.00

familjen är hemma. jag är trött.

Det är en jättefin dag ute, varmt och solen skiner.  Röda löv överallt. Vackert.
Jag vill liksom ut och dansa. Ha halsduk och dricka te <3<3
Men nej, för nu ska jag sova ett tag. godnatt.



saknad <3


18.26

god morgon. nu blir det snart mat fast jag inte är hungrig. paaaarrty.
Fett ovärd dag. Skola imorgon. jag orkar inte :/ gitarr. suck.
Sång! ja. det är kul. trots att jag är ensam tjej med två duktiga pojkar.
Men jaaaa, orka gnälla. Life's a bitch :) :)

nu är det mat.

Kommentarer
Postat av: emma

orka skola. orka eländet. let's burn the whole thing down.

2006-10-01 @ 18:55:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback