66-

Idag är det tisdag. Tisdagar brukar egentligen vara fett jobbiga men nu slutade jag ju ett ^^
Först försov jag mig men hann med halv åtta bussen och kom i tid! helt otroligt så bäst jag är ibland!
Då var det ljudteknik och jag tror jag somnade ca 18 gånger. Så tråkigt och SÅ trött :/

Sen var det hål, jag och emma drack kaffe av olika slag. Det var gott.
Sen åt jag en risifrutti och en smörgås, apgott, var så förbannat hungrig.

Vi slank in i K-huset och satte oss vid ett piano och började träna gemu. Det gick bra.. för emma ;P
Jag orkade inte. KAN INTE. men skit samma, jag kan en iaf. S6 nedåt  <3<3

Klockan tolv sprang jag och sara och hade kammarkör. Det var kul idag :D
Det gick typ bra och allt sånt ^^ värsta nöjd med min prestation. haha.

Hemma nu, har precis duschat och ska sätta igång med att plugga historia.
JAG SKA BLI KLAR IDAG. Inte imorgon, IDAG. Om jag så ska behöva vara uppe hela natten.


Emma ska ut på äventyr ikväll <3 lycka till!!
Imorgon ska jag vara med älskling <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback