67-

emma, förlåt <3



Jag fattar inte varför jag blir sjuk hela hela hela tiden. Det är asjobbigt.
Nu är det antagligen för att jag har sovit för lite eftersom jag har pluggat så våldsamt.
Men jag har feber och huvudvärk, mår så illa att allt bara snurrar.
Det är liksom liite fel dag att vara sjuk på!
För jag har mitt gemu-facit i skåpet.. och gitarren. Så jag kan inte träna på någonting.
En bra grej är ju att jag kanske kan orka göra klart historian.
Jag kom halvvägs på sista uppgiften innan jag lade mig inatt.
Jag är rätt stolt över det :)

och ja, jag berättar allt det här med svindlande huvudvärk och på gränsen till att spy
för att försvara mig. Jag skolkar faktiskt inte från historian. Nej nej nej nej nej.
But hey, I guess that doesn't make me a better person. .

Kommentarer
Postat av: emma

inte förlåt.:) krya på dig.

2006-10-05 @ 20:16:23
Postat av: Jonas

Krya på dig älskling

2006-10-05 @ 23:04:36
Postat av: Mickis

tack :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback