68 - 50 <3

Idag är det fredag vilket betyder en sånglektion jag kommer att komma för sent på,
en gitarrlektion där jag kommer att dampa på "Båtlåt" och två gemu-lektioner.
Den sista gemu-lektionen betyder = prov som jag verkligen verkligen inte kan. party.
Sen är det hål och sen gitarrlektion igen. Suck suck suck.

Och så har jag världens huvudvärk, dock ingen feber. Det är bra.

Idag är det Dobidoo som jag och mor ska titta på. Sen är det Hex.
Något mer på fredagar? hmm..musikbyrån kanske. Får se.
Sen ska ju älskling sova här (:



Borde göra mig iordning nu. Damn, varför försover jag mig jäämnt.
Nåja, jag har ett städat rum iaf.



OBS OBS OBS! 

gud jag höll på att glömma.. VERONICA MARS har börjat igen <3<3<3
jag var så lycklig att jag höll på att dö. Men det som var jobbigast var att
Veronica och Logan inte är ihop.. hon blev ihop med Lilys brorsa igen. MORR

OBS OBS OBS!

Kommentarer
Postat av: emma

varför 50? :)

2006-10-07 @ 22:26:48
Postat av: Mickis

men suuuck, emma. Jag och jonas, 50 dagar yo ;D

Postat av: Jonas

tack för i heljen :D

2006-10-08 @ 14:41:46
Postat av: emma

JAHA! bara för att jag är seg. >

2006-10-08 @ 21:07:49
URL: http://youngandarmed.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback