69-

Jag är trött och öh.. sliten ^ ^ höhö.
Men asså, ja jag måste då påstå att helgen varit toppen :)


V ä n n e r <3

I fredags var det hang out in emmas kitchen, yeah!
Alex, Sara, Martina, jonas och jag var där (och emma såklart ^^).
Det måste ha varit något av det roligaste jag varit med om!
Ni är så vackra, vackra, vackra. På alla sätt och vis. <3<3
älsk :*:*:*

Lördagen var trevlig den med. Mina vuxna var lite druckna  ^^
Men jag och jonas satt i vardagsrummet och lyssnade på musik
och så. Pratade med mamma och höll henne sällskap :)
Sen blev det film, Lara Croft och Harry Potter :D :D :D

Idag, öh, försov vi oss rätt så rejält. Suck suck suck suck.
Förlåt älskling (:


Men ja, bra helg, underbara vänner, sötast pojkvän :)
"Somehow, I feel kinda lucky."

Kommentarer
Postat av: emma

bäst mickis. :D

Postat av: Jonas

nawww, älskar dig verkligen

2006-10-08 @ 23:09:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback