71 - I hate you so much right now

Varför? Varför? Varför? Jag orkar inte. Hör ni det? JAG ORKAR FAN INTE!
Klumpen i halsen bara växer. Fan Fan Fan! Varför skulle jag gråta?
Pappa ville inte ha oss. Mats vill inte ha oss. Vi hör inte hemma någonstans.
Vi är tre själar som bara vandrar från smärta till smärta. Motgång till motgång.

Det är lite stökigt. Han skäller. VAD FAN ÄR DET FÖR MENING MED DET?
Finns det någon poäng i att få mamma alldeles gråtfärdig? Finns det?
Jag kan då inte se den.



Förlåt. Jag bara vräker ur mig.













Vi hör inte hemma någonstans.


Kommentarer
Postat av: emma

vad händer?! eller jag förstå rvad som händer. AAAAAH!

Postat av: Jonas

meeen :O

2006-10-10 @ 22:12:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback