74- somebody just shoot me?

yeaaah paaaarrty baby !


Ja, här sitter man då en fredagmorgon, sjuk och eländig. Ganska nerdeppad. Rätt kul.
hahahahahaaa (lägg märke till det desperata skrattet, tack)
Klockan är snart nio på morgonen och här sitter jag och lyssnar på Evanescence.
Jag struntar i min sånglektion idag för jag är sjuk och inte orkar.
Ska nog dra mig ner på stan vid halv ett tiden så jag kan vara med på gehörs-lektionen iaf.
Sen har jag lite tid att döda på Växhuset innan min lektion börjar 15.40
Och sen ska jag hem, hem, hem. JA. Titta på Dobidoo med mamma och bara vara. <3

Dagens låt(ar):
Sixpence none the richer - kiss me
Ted Gärdestad - come give me love
Peter Jöback - higher

Evanescense - my immortal




kiss
Oh, kiss me beneath the milky twilight.
Lead me out on the moonlit floor.
Lift your open hand.
Strike up the band
and make the fireflies dance,
silver moon's sparkling.
So kiss me
.

Kommentarer
Postat av: emma

älska "kiss me". =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback