77- lättroad? ja!

Ar du kär i någon:  yeah, baby.
vad gör du om ett år: sover på en parkbänk eller är kidnappad av jonas?
önskar att du bodde någon annanstans: ja, stan tack.
tänker du på självmord: hm, nej. inte för min egen del.
tycker andra att du är attraktiv: nej, det kan jag inte påstå. en kanske.. två.
vill du ha fler piercingar: jag vill gärna ha en till att börja med ^^
vill du ha fler tatueringar: samma svar där ^^
dricker du: nein
röker du: självklart inte
vilket shampoo använder du: det som finns ^^
vilken parfym använder du: öh. parfym?
vilka skor använder du: svarta attitude med spännen.
vad är du rädd för: sprutor, smärta och spindlar
gillar du att tvätta: neej
gillar du bergochdalbana: ja, balder liksom!

SENASTE..
filmen du hyrde:
ööh?
filmen du köpte: väna.. jag borde veta.. fan..
låten du lyssnade på: the prayer (duet version)
låten du hade på hjärnan: Länge sen i december
låten du laddade ner: laddar inte ner (A)
personen du ringde: minns inte.
personen som ringde dig: emma :)
personen du sms:ade: minns inte, det var så länge sen.
personen som sms:ade dig: emma ^^
personen du kramade: emma ^^ haha
TV-program du tittade på: Jordan, rättsläkare

FÖR ELLER EMOT
långdistansförhållanden: för
utnyttja någon: emot (ibland för)
självmord: emot (fast det skiftar)
döda någon: emot (om det inte är petronella såklart)
teenage smoking: emot. patetiskt.
att använda droger: emot.
sex före äktenskapet: för
köra onykter: emot så in i helvete
förhållande mellan homosexuella: FÖR. kärlek.
såpoperor: föööör ^^

FAVORIT..
mat: kålpudding :D
fika: kan inte bestämma mig >.<
låt: ted all the way baby.
sak att göra: umgås med underbara människor
sport: hockey (frölunda <3)
dryck: TE! <3
kläder: öh. just nu är det min svarta tröja. mickish het i den.
film: fantomen på operan, hair bl a
band: Håkisch
bil: Mercedes. jag sörjer fortfarande.
land: FRANKRIKE! ta mig till paris <3

HAR DU NÅNSIN..
gråtit över en pojke: herregud, ja.
gråtit över en flicka: absolut
ljugit för någon: of course.
varit i slagsmål: hm.. njoo.
blivit arresterad: nej ^^

ANTAL:
gånger du har varit kär:
patetiskt många.
killar du har kysst: one. the one and only <3
tjejer du har kysst: mickis håller nollan där. än så länge ;D se upp emma ^^
killar du haft sex med: zero. hrm.
tjejer du haft sex med: mickis håller nollan där också
kontinenter du har bott på: öh, en.
olagliga droger du har tagit: ingen *stolt*
personer från grundskolan du har kontakt med: många.
skivor du äger: vettefan :S
gånger ditt namn har varit med i tidningen: typ.. 5?
ärr du har på kroppen: ööh.. 7 kanske.

Kommentarer
Postat av: emma

you and me in your dark bedroom... raoor.

Postat av: Mickis

moahaha, jadu, det var ju nära ;D

2006-10-22 @ 14:49:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback