78- citat ^^

Det här är då citat från förra sommaren fram till 2005-12-16:

Mamma: Dessutom tror jag inte att hon tar droger..
Mickis: Vaddå tror inte? Du vet väl?!
Mamma: Men mickis, du blir ju lite konstig ibland..
Mickis: JA, men inte på grund av droger!
Mats: Hon blir påverkad av syret i luften *skrockar*
Mamma: Eller så är det droger!
Mickis: HEY JAG TRODDE DU VAR PÅ MIN SIDA
Mamma: JA MEN INTE OM DU TAR DROGER
Mickis: MEN JAG TAR INTE DROGER!
Mamma: DÅSÅ!!! tyst mats!


Mickis och mamma pratar om Kickboxning och mickis säger:

"Jag har aldrig gjort det med en kille förut, faktiskt, bara
med Malin, Fia och Carin..."

Mamma: *brister ut i ett våldsamt fnissande*
Mickis: EW! vad fan tänker du på egentligen?!
Mamma: *asg*

Axel: jaha.. Då kan vi vara vänner
Mickis:  var vi inte det innan då? :P
Axel: mjo, men nu är vi frustrerade singelvänner,
förut vaar vi bara... vänner, typ.

Mamma: hm, så du är inte kär i honom?
Mickis: NEJ.
Mamma: nähä, varför rodnar du då?
Mickis: JAG RODNAR JU INTE! DET ÄR VARMT
Mamma: självklart, sötnos..
Mickis: SLUTA.
Mamma: hihi, du är fortfarande kär i honom..
Mickis: Nej, det är jag inte, jag är ju kär i..
Mamma: hm.. vem då?
Mickis: öh, ingen.
Mamma: jag vet ändå vem det är..
Mickis: gör du inte alls..
Mamma: jo det är Be..
Mickis: SLUTA!
Mamma: jaja, fortsätt förneka då!
Mickis: dra åt helvete jävla gloapa!
Mamma: INTE DEN DÄR TONEN TILL MIG!
Mickis: meh, jag skrek ju åt den där ungen i bilen som stirrade på mig!
Mamma: jaha.. okej...



 

Mickis: hm, ska vi göra nåt särskilt i helgen?
Mamma: nääe, det tror jag inte, har du nåt Mats?
Mats: näe, vadåra?
Mickis: jag ska kanske vara med tjejerna *samtidigt som jag vänder mig om lite*
Mamma: hörde jag rätt?!
Mickis: jag ska kanske vara med tjejerna? *högre och tydligare*
Mamma: jaha, jag trodde du sa "jag ska kanske vara med tjejen"
Mickis: eh, okej *fattar inte*
Mickis: JAHAAAA.. du menade så..



 

På stan:

Kille: stjchena töschen, vill du ha en öl..?
Mickis: *spark på smalbenet*
Kille: AJ! din jävla bitch!
Mickis: tack
carro: *asg*

Fem minuter senare:

Carro är väldigtseriös:
Klart du aldrig får en kille om du sparkar på alla som hälsar på dig!
Mickis: VA?


Kommentarer
Postat av: emma

hahahah. :D du måste ju ta med du vet vad i bilen... lalala... och med bh:n. ;D

Postat av: Mickis

HAHAHA :D JA!

2006-10-22 @ 22:32:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback