58- Håll i mig hårt och håll mig nära

Rätt bra dag idag.

Sammanfatttning;
- Jag fattar matten. För första gången i mitt liv!
- Jag är suger på orientering, men kul var det iaf. Micke & Sofie <3
- Yeah, mickis rockar på bas, yeah!
- Sånggrupp, Micke & Dani, läskigt men roligt.
- Ingen gitarr! :D
- Fika med martina & emma :)
- TÖRNFÅGLARNA! <3
(jag kommer att vara dig evigt tacksam emma,
det hade jag varit annars också, men you get the point <3)



kiss
Vi är ett, hör ihop
som två träd med samma rot
Och jag är för alltid din vän
När jag kan ger jag svar
Och den kraft vår kärlek har
den ger mer än du ser
Vi är en


Kommentarer
Postat av: emma

i get your point. :D jag är glad att du blev glad, var bara det som spelade nån roll. :D:D:D

2006-09-25 @ 22:06:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback