59-

Mår bättre nu, febern har försvunnit så nu har jag bara halsont och huvudvärk. Alvedon <3<3

Idag har jag tittat på Törnfåglarna. haha, jag lipar hela tiden ^^ Så saad. Men vackert!
Nu ska hon gifta sig med Luke O'neill.. bara det gör mig gråtfärdig. Det förbaskade svinet :O:O
Och Father Ralph är cepee, fast det visste jag redan duh, han är cp rakt igenom.
Mary Carson var fett läskig, tack och lov att hon är död. Antasta Ralph på det där sättet!

Törnfåglarna ^^
http://www.youtube.com/watch?v=2KQSR6eQxp8&mode=related&search=
Meggie: You love me!  Ralph: But I love God more!

Ah hon är så vacker! ^^  Meggie, Meggie, Meggie. My Meggie.





83125-35

Kommentarer
Postat av: emma

du är så söt. :D

2006-09-26 @ 21:27:01
Postat av: Mickis

haha ^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback