62 - "bitch!"

Yeaaaah, typ bra dag. Roligt. Micke, Mats och Dani är typ skoj. ^^
lunchkonsert idag, det enda jag hade idag, kändes ovärt? JA. Men ändå.
Det var kuligt ^^ vi sjöng asbra. Kammarkören <3 den är dryg men wtf

Sen fikade jag med sara, peter, alex, emma och tina :D det var typ bäst.
Vi gick till H&M och köpte sminsaker ^^ Så stolt.
Alex och jag hade vårt moment där :D :D värsta coolt. haha. vi rockar.
Emma <3<3<3<3<3<3 (:

Gitarrlektion.. ovärt. jag sjöng. haha. suck. men ändåå.
Sen hämtade mamma mig :D älska min mor ibland!
Vi åkte till hälla och köpte ääännu mer sminksaker :D


Så nu sitter jag här. I nya kläder (kjol och tröja, 10 spänn styck ;D)
och är sminkad. typ. fint :D hihi. jag är söt! hell yeah!


En bra dag alltså ^^

Kommentarer
Postat av: emma

du är alltid söt my love.

2006-09-30 @ 01:05:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback