112 -

Jag orkar inte att jag är så jävla sjuk. JAG ORKAR INTE. Jag mår ju bra annars.
Orättvist >.<  Men ja, det har ju pågått länge den här sjukan, nu slog den bara till med full kraft.
Jag ligger i min säng hela dagarna och är helt utslagen. Hostar så det är läskigt.
Kan knappt äta, bara dricka lite dricka då och då för att inte bli helt uttorkad. AH.
Det är ju lov :'(  Jag vill vara frisk och kry och skutta omkring och vara glad. Men nej..
Skulle ha lekt med Jimmy och Emma idag men ja, Emma bangade ur och jag var sjuk.
Snacka om timing ^^ Haha.

Nej, nu ska jag stupa i säng igen. Känner hur hostan börjar komma igång igen.
Orkar inte.




Saknar jonas <3

Kommentarer
Postat av: emma

stackars! krya på dig! gå till doktorn! käka medicin! AAH! bli frisk!!! :*

2007-04-05 @ 15:53:10
Postat av: Anonym

saknar dig med baby. krya på dig <3<3

2007-04-06 @ 17:54:02
Postat av: Mickis

börjar bli bättre redan faktiskt (:


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback