115 -

Hur svårt kan det vara att tala om vart jag hittar det jävla påskägget?
Jag har legat ensam sen i tisdags och mått apdåligt utan att någon här har brytt sig.
Jag var hemma ensam på jävla påskafton och bad om hjälp att hitta det men fick inget.
Hur jävla svårt kan det vara?

JA, det är bara ett påskägg men liksom.. själva grejen.
Jag vill inte ha det längre, ville bara ha lite omtanke men den finns tydligen inte i det här huset.

Jag vet att det är cepe att dampa på men mina nerver är fan söndertrasade.

Kommentarer
Postat av: emma

dumma dom. :/

2007-04-08 @ 13:05:37
Postat av: emma

dumma dom. :/

2007-04-08 @ 13:10:21
Postat av: emma

dumma dom. :/

2007-04-08 @ 16:22:20
Postat av: Mickis

ja :/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback