116 -

Äntligen känner jag mig någorlunda okej. Bara en förjävla täppt näsa och lite trampa-sönder-nerver-hosta kvar. Blir tokig på hostan, så fort jag rör mig mer än tio meter ska den hålla på i evigheter. Får se hur det går i skolan sen :S
Idag har jag legat och sovit precis hela dagen. Legat och surat för det där med påskägget (som jag fått nu men inte ätit utav.. tappat lusten). Jag har dock fått i mig lite mat och vätska och känner mig mycket piggare.
Familjen har varit lika cepe som vanligt. Bara legat i sängen och inte brytt sig.

Hittade massa filmer i dvd-hyllan jag inte sett tidigare. Rätt kul sådär (:
Det var alla MI-filmerna (som för övrigt är dö-bra, jag menar Tompan <3)
Sen var det någon ny svensk film som hette Exit, rätt cepe men helt okej.

Oh gud vilka ovärda blogg-inlägg jag skriver återigen. Orkar inte med mig själv.

August Strindberg är dötrist. Så nu fick vi in lite finkultur också.
Ciao.

Kommentarer
Postat av: e

JAG ÄR TÄPPT I NÄSAN!

2007-04-09 @ 18:32:54
Postat av: e

JAG ÄR TÄPPT I NÄSAN!

2007-04-09 @ 18:33:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback