117 - Jag lever för stunden.

Det är onsdag idag - onsdagen den 10,e april. Ingenting särskilt denna dag. Men varmt är det och solen skiner.

Har lekt med baby sen i måndags. Har varit jättemysigt :* Dock var jag lite hostig och så fortfarande.
Men han pussade på mig ändå ^^ Vi har tittat tv, åkt bil, ätit, sovit och inte så mycket mer.
Inte så mycket man kan göra när den ena hostar så fort hon rör sig (:
Men hans mamma var söt och gav mig en liten hallon-halstablett (för att jag råkade väcka henne. Bra Mickis)

Jag var inte i skolan igår. Jag var inte i skolan idag. Men jag orkar inte ha ångest. JAG ORKAR INTE.
För jag har egentligen inte varit tillräckligt bra för att gå dit. Eller jo, men som sagt orkar jag inte.
Jag kommer få IG i t ex Matte och min frånvaro är rätt hög, på proven får jag sämre än vad jag någonsin fått -
Men. Jag. Orkar. Inte. Bry. Mig.
Jag mår så jävla dåligt av skolan på grund av all press och allt. Det bara snurrar i huvudet på mig.
Så jag sjukanmäler mig några dagar extra och umgås lite mer med min pojkvän.
Det är så JAG hanterar min skolångest som trycker på hela hela hela hela tiden - jag håller om jonas <3
Men imorgon ska jag gå, Har skippat två av veckans lättaste dagar så kan lika gärna gå på den jobbigaste.
Fin logik va? Jag kom på igår att jag ska redovisa om Naturgas. Men min röst pallar nog inte det.
Jag har massa anteckningar och grejer, ska bara sätta ihop det så är det klart.
Får prata med Said imorgon. Ska räkna lite matte snart. Skadar ju inte att förska fatta någonting iaf ^^

Jag mår bra, jag mår jävligt bra. (:
Tack.


Kommentarer
Postat av: Emma

miih. =) själv så har jag nog åkt på öroninflammation. låt oss alla dansa!

2007-04-11 @ 16:16:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback