118 - Jag lider av sömnlöshet.

Känns skitbra att inte kunna sova. Nåja, jag har sovit hela kvällen men nu när jag behöver sova,
KAN JAG INTE. Haha, känns som att det går bra för mig.
Ska till skolan idag, fast inte på italienskan av den enkla anledningen att jag inte kan gå
från Rudbeck till Carlforsska på fem minuter utan att dö dö dö dö dö dö av hostan.
Och jag behöver gå på matten mer än på italienskan - även om matte är skit skit skit.
Men jag SKA få G på det här provet. Jag SKA INTE få IG i betyg. Vägrar!
Hihi, känns bra när man har mål här i livet.

Nåja, tänkte sticka iväg och göra lite matte, eftersom jag ändå inte kan sova :)
Nu blev jag lite munter när jag kom på att jag kunde göra något vettigt.
Får man träffa Sara idag. Saknat :*:*

Ska väl runda av med det vanliga,
fast jag orkar inte. Lurade! XD

16.20

Nej, kom inte iväg till skolan idag heller. Febern kom tillbaka och hostan blev värre.
Men som straff för att jag stannade hemma idag igen(!!) så har jag gjort 50 mattetal,
städat mitt rum (en aning iaf) och börjat på mitt lilla projekt. HAHA.

Känns bra.

Kommentarer
Postat av: emma

duktigt att jobba så mkt. =) vad för projekt? ^^

2007-04-12 @ 18:18:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback