120 - Dampelidampdampdampdaaamp.

Så nu är det fredag. Jag har lyckats vara bort från skolan varenda dag den här veckan. KÄNNS BRA!
Nej det gör det inte. Att jag är en sån svag människa och liksom bara ger upp, spyr på mig själv.
Hemma har det lugnat ner sig. Mats åker på festen. Jag sitter barnvakt på lördag. Yay.
Har legat och yrat hela dagen av någon anledning, skitläskigt. Massa drömmar och saker som känns verkligt.
Fast det verkliga minns jag inte ens (att min mor kom ner och sa att mats åker).
Inatt tittade jag på Mission Impossible, den suger rätt hårt. Trean är ju lätt den bästaste!
Fast tvåan är helt okej den med. Långt hår där.. tjejen ser inte ut som Katie och.. bättre story.
Men trean.. wow. Den var en riktig kick (:

Idag har Sam haft sin uppkörning och Jonas ska på jobbintervju.
Ska ringa Jonas lite senare och fråga ut honom om dessa punkter (:

Ja, vad ska man säga? Det är fredag och helg. Ska sova en stund till tror jag.
Sen bär det av till apoteket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback