121 -

Dagen började väldigt bra.. sen blev den mer.. ett.. töcken.
Jag har legat precis hela dagen och varit apatisk. Sen har jag fräst åt alla som tilltalat mig.


Jag älskar att jag alltid lyckas få mina helger så lyckade.
Jag älskar att jag liksom.. vill skjuta mig själv i huvudet.

Jag vet inte ens vad jag skriver. Life's a bitch and then you die.

21:49

"Jag har märkt tydligt att du inte mått så bra. Man hör inte ditt smittande skratt så ofta längre."
Fick svar från Björn. Ibland är han så bra att man blir tokig. Tack Björn.

Jag vet inte. Jag sjunger för att inte tappa förståndet..


Kommentarer
Postat av: Emma

visst är det ironiskt att det är björn som har fått oss båda att må bättre de senaste dagarna? björn liksom. kärlek till den mannen. och kärlek till dig. :*:*:*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback