122 - He slept a summer by my side.

Jag är så trött. Har sovit två timmar inatt. Min bror har sovit oroligt och sparkat och åh.
Men Mats hade tydligen kul på festen, kul för honom.

Idag är det rätt bra. Jag är glad även om jag är så trött att jag vill spy (:
Imorgon får jag träffa baby <3 längtar. Även om jag måste utstå en hemsk skoldag innan ^^
Åh, orkar inte skolan. Ska säkert ha uppsjungning imorgon och jag orkar inte.
Dessutom är min röst helt fucked up. Livet leker? :P
Ska sova snart, sen ska jag plugga lite och tvätta och packa klart allt och så.
Känns som det kommer bli en fin söndag (:

godnatt.
Love :*


16.40

Varför ska livet vara så jävla kasst för? Jag orkar inte.

23:20

Det är bättre. Livet var inte så jävla kasst just då.. eller jo det var det.
Jag är så sjukt jävla aptrött :P Ska sova nu,
utan att ha pluggat ett jävla skit. Fast jag orkar inte bry mig. Haha.
Ska upp extra tidigt imorgon så jag kan duscha och dricka te på altanen. Mys!

Imorgon;
Matte - kommer gå åt skogen. Fattar nada.
Gympa - Kan inte, hostan tillåter det inte. Så.. ja.
Ensemble - Min röst försvinner var tredje sekund.
Mentortid - Örk. Orkar bara inte, haha.
Sångblock - Tänker INTE sjunga upp. Min röst är som sagt helt fuckad.
Gitarrblock - Lugnt, pratat med Björn så ingen panik. Jag FÅR liksom.. inte kunna :)

Sen bär det av till Jonas :*:* längtar ihjäl mig.

Andetag;
http://youtube.com/watch?v=stF2mXucm_w
http://youtube.com/watch?v=lckAQNFHBeU
http://youtube.com/watch?v=pScod6sfNpw

Godnatt for real!
Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback