126 - When you believe.

Idag är det lördag, ska snart sova för jag ska jobba om några timmar =)
Den här veckan som varit nu har varit så jäkla bra. Inga större bakslag i skolan utan det har förflutit ganska så smärtfritt. Gitarren är under kontroll - både blocket och enskilda. Ska bara köra Nocture och The long and winding road, och jag kan sjunga till båda så det ska inte bli så svårt. Vill så gärna få tillbaka min kärlek till gitarren. Vi har ju faktiskt varit tillsammans i över 3 år nu. Tiden går fort. Jag minns liksom när jag levde för min gitarr, det var i nian då gymnasiets press och förväntningar inte fanns. Då jag spelade för att det fick mig att må bra - inte för att jag måste. Ska försöka få tillbaka den känslan. Om det är fint väder ska jag ut på altanen och spela lite :)

Jag är trött men glad. Skriver med Jimmy som alltid får en att må så väldigt bra (: Det är roligt.
Sen kommer förhoppningsvis min älskade pojkvän hem snart så mitt liv blir fullkomligt <3

I helgen vet jag inte riktigt vad som händer. Ska jobba hela helgen, eftersom jag måste ta ledigt på söndag nästa vecka. Ska på Therese konfirmation! :D Jag har lite panik över present och vad jag ska ha på mig. AH. Men det ordnar sig alltid antar jag. Får ta fram min charm så ingen bryr sig om att jag har sämst present och kläder =D  Var länge sen jag var på en konfirmation.. hm. 2 år? Ja, det måste det vara. På Carros :) Den var typ 2½ timme lång, hela familjen Wallström satt och höll på att krevera ^^ Vi är så labila i min familj.

Ja, gud vad jag babblar. Är som sagt trött :)

Dagens människor; 
Emma (min andra hälft <3), Sara (cutest friend ever :*), Jimmy (syskonkärlek :D :*) & Jonas (Allt <3)


13:04

Åh, det är en sån fin dag idag. Familjen är glad och jag är glad. Solen skiner och allt är bara fint (:
Dock är jag hysteriskt trött och har hysterisk mensvärk men orka klaga när allt annat är så bra?
NEJ!

HiHi

xxx

Kommentarer
Postat av: Emma

lovelove.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback