Fathers I'd Love to Fuck

Idag började andra skolveckan, jag började 12 med mentorstid. Det var trevligt.
Imorgon börjar jag 10 med Engelska och sen Kammarkör. Ih. Sen ska jag fixa leg! :D IH!
Det var en riktigt bra dag igår, lagom slapp och sådär. Fridfull.
Nu ska jag se klart på filmen, sen städa lite i köket innan familjen kommer hem.
Sen ska jag äta och sen städa mitt rum i jakt efter matkort (ARGH! Blir så frustrerad.. haha)


00:27

Har precis varit på promenad med Suz, me love :)
Imorgon börjar vi 10.00 med Engelska,
sen har jag Kammarkör! :D IH. Ska bli så roligt. Haha.
Sen slutar jag, så ska gå omkring på stan kanske
och vänta på mamma så ska vi fixa id-kort.
NU ska jag se på Ice Age, läsa Harry Potter och sen sova.

Natt natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback