Gå inte förbi

Vad gör jag för fucking fel? Finns, uppenbarligen. ARGH!
Jag vill.. slå dig. Jag vill fucking skrika på dig. Du är frustration.
Men jag faller i dig, ja, nu faller jag i dig.

Igår var jag med Emma, det var lovely <3 Idag ska det kanske bli party med henne på skälby. Ses fram emot!
Men först ska jag jobba, typ nu. Det är frustrerande. För jag är SÅHÄR JÄVLA TRÖTT!
Fortfarande ont i benet. FY FAN. Jag skulle hoppa över staketet igår, när jag kom hem.
Vi har massa buskar och grejer framför som jag var tvungen att kliva över och så sträcker jag någonting.
Det gör så fucking ont att jag får krypa till dörren! Måste ha sett roligt ut. Må jag säga ^^
Nej, ska ut och jobba nu som sagt.

Kärlek till Emma <3

hejhopp!

Kommentarer
Postat av: Emma

Stackars Mickis. :/ Kärlek till dig! BE SAFE! Hoppas du hann med bussen, aaah! :O ÄLSK!

Postat av: Nicklas

Jag håller typ med emma. du är fantastisk och sånt

2007-08-05 @ 03:00:52
Postat av: Emma

Nicklas är en klok man.

2007-08-05 @ 12:17:01
URL: http://youngandarmed.blogg.se
Postat av: Mickis

Ow, vilka söta människor det finns i Mickis värld =)

2007-08-05 @ 17:59:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback