I'll be the one you miss the most

Första skoldagen. AH!
Jag är SÅHÄR jävla trött. Haha, orka.


15:43

Jag är fasligt trött. Uppropet gjorde mig helt matt. Men det var rätt trevligt att återse alla igen. Eller ja, nästan alla. Haha. Vi fick tre stycken ny klassföreståndare. Och så har vi bytt klassnamn :O Helt sjukt konstigt.
Fick mitt busskort! <3 Hallelujah. Gud vad jag babblar, trött som sagt.
Snart kommer Suz hit, vi ska väl titta på film och så som vanligt :) Sen drar hon iväg på filmkväll
medans jag sitter hemma och läser Harry. Åh, fått värsta Läs-manin efter filmen. Det är kul.

PS jag hatar dig så jävla mycket DS
PPS JAG ÄR SÅ HÄÄR JÄVLA KÄR I DIG MEN DU FATTAR INTE, SÅ JAG GER UPP.DDS
PPPS Nej, det handlade inte om samma person utan om två olika. DDDS

Kommentarer
Postat av: Nicklas

Försök att inte lida allt för mycket, det är ju trots allt sista året liksom (och fy vad äppelkäckt uppmuntrande jag måste ha låtit nu)

2007-08-21 @ 12:42:10
Postat av: Mickis

haha fy sjutton Nicklas, inte likt dig ;)

2007-08-21 @ 15:45:40
Postat av: Nicklas

Nej jag vet, jag måste vara sjuk eller nått.

2007-08-21 @ 16:47:43
Postat av: Emma

Men vem hatar vi?! :O Eller iofs det vet jag ju. :D

Postat av: Mickis

Nicklas; Haha, det är okej! Du är bra ändå! :D
Emma; Ja, det vet du verkligen ^^ höhö.

2007-08-21 @ 18:29:27
Postat av: Nicklas

Jo jag är ganska fantastisk faktiskt :)

2007-08-21 @ 23:25:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback