I'm so moving on

Idag är det fredag, yay. Eller nått. Vaknade imorse av huvudvärk och feber, inte världens trevligaste kanske. Men orka. Så jag har sovit rätt mycket och tagit det lugnt. Tittat på Ice Age (som du snart ska få tillbaka Suz ^^) Sen har jag städat lite och så. Idag kommer Hanna hem från Norrköping! Ska bli kul att träffa henne också :) Funderar på att baka en sockerkaka ikväll som vi kan mumsa på. Hihi. Imorgon blir det nog Västerport med Hanna och Suz, kanske träffar Onkel där och det är ju alltid trevligt. Annars händer det inte så mycket.  Jag är trött precis hela tiden. Det är inte så jättekul direkt. Men mamma är snäll och låter mig sova.

Men jag upptäckte en rätt kul grej förut. Jag är ju så stolt över mina kollegieblock som jag köpt på Willys. Men jag har varit irriterad på att jag inte fått använda ett av dom under veckan. INTE SÅ KONSTIGT!
Det är ju rutat XD
Suck på mig och min helt fuckade hjärna. Men.. jag är söt iaf. Haha.

18.44

Varför utsätter jag mig själv för det här egentligen? Varför? Varför? Det är fuckat.
Jag vill bara slå dig riktigt hårt. SKIT PÅ DIG!

Nu ska jag börja göra iordning mig för kvällen med Suz och Hanna <3
tjo!

Kommentarer
Postat av: Emma

Haha! Ja du är jättesöt. :):*

Postat av: Patricia

hah, faktiskt så blir jag också jätteirreterad när jag lyckas köpa rutat kollegieblock :O !

2007-08-28 @ 00:43:36
URL: http://tinie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback