Mitt hjärta är ditt att förstöra

Åh jag hatar dig.. Kan du inte bara försvinna. FÖRSVINN DITT JÄVLA AS!
JAG HATAR DIG! Åh. Du är den mest patetiska människa jag träffat. DÖ!

Har sovit, det var väldigt skönt att få sova ut lite. Fast jag kommer nog sova när jag kommer hem också.
Igår var jag lite med Suz på kvällen, vi snackade med folk på msn och sådär. Sen tittade vi på Ice Age :)
Idag är det kör, sen något möte om sceniska och till slut projektarbete. Suck på projektarbetet.
Imorgon kommer det att bli en dryg dag minsann. Börjar 08.20 och slutar halv fem.
Och det är bara seriösa lektioner. Haha, måste sova imorgon.

Nåja, nu ska jag göra mig iordning lite. Hej så länge!


19.50

ÅH! Det finns nog inte ord för hur mycket jag hatar dig. HATAR DIG!
Idag har det varit en helt okej dag! Missade kören dock :/ suck på bussen. >__<
Projektarbetet gick väldigt bra idag, vi kom framåt väldigt mycket och det känns bra. Är pepp!
Sen åkte jag ner på stan med Suz och vi träffade TT och alla häng-kids.
Träffade även Sebbe, Carl-Johan, Emmas pappa (my god) och lite annat folk.
Men suz blev ledsen sen, för hennes syster ligger på sjukhus för sin mage :/ :/ :/
Hoppas allt ordnar sig älsko :*:*:*:*

Nu ska jag titta på film, ta det lugnt och vänta på att Suz ska höra av sig.
Tjobra.

Kommentarer
Postat av: Emma

Sebbish? :D Nej, stackars Suz! :*:*:*:*

Postat av: Patricia

satan igatan? vem är det du hatar så mkt?

2007-10-05 @ 23:40:04
URL: http://tinie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback