Sex, drugs & rock'n'roll

Fy fan vilken vilken jävla kväll och natt. Nu ska jag jobba, sen ska jag sova tills jag vaknar.
Haha, fy fan.

12:00

ÅH! DET ÄR NÅGON JÄVLA SKIT-PISS-AP-MÄNNISKA SOM BÖRJAT SÄLJA EXPRESSEN DÄR JAG SÄLJER AFTONBLADET! MOTHAFUKKAH (för att citera onkel) VAD I HELVETE?!?! Och folk köper av äcklet.
Fast ja, det gick bra för mig också. Ska inte klaga. Haha, vi upptäckte varandra på håll vid en gata.
Artigt men med tydligt förakt nickade vi lite snabbt innan vi traskade vidare åt varsitt håll.
Oh, dramatik. Fanskapet bar keps. KEPS KePs kEpS K-E-P-S. Måste fan vara det fulaste ordet.
Sen när jag kom hem löste jag och mor Melodikrysset, vi klarade det of course ;) yeah!
SEN tänkte jag att ja, nu kan jag sova. Men neeeej, då skulle gräsmattan klippas. Inte min förmiddag direkt.

Snart åker mamma och mats till stockholm medans lillskitarna får vara hos Tommy.
Moahahahahha. Jag är hemma själv och det ska bli nice som fan :) Antagligen blir det Vasa idag igen.
NU, ska jag däremot sova. Mums mums

hejsålänge!


19:00

SÅDÄR! Nu har Mickis sovit och fått lite mat. Nu är hon igång igen! Ska alldeles strax göra mig iordning inför kvällen. Ska till Emma och förfesta, sen drar hon till Fools Gold och jag drar ut på stan och lirar :D Haha.
Det ska bli kul. Fast jag har typ.. ont i hela kroppen efter natten. My god.

03:00

ÅH! Jag tycker om er alla så jävla mycket ska ni veta.
Emma och Sara, saknat vår lilla trio <3 Tack för ikväll älsklingar.
Hanna och Suz, har alltid så kul med er (: tack för alla skratt och galenskaper.

Jag mår bra. Det har varit ännu en bra kväll. :)
Nu ska jag se på Ice Age, dricka grape och sen sova.

Kärlek.


Kommentarer
Postat av: Emma

EXPRESSEN SKA DÖ! Höhöhö, keps... fyfan. ;P

Postat av: Emma

Lovelovelove!

2007-08-26 @ 13:59:42
URL: http://youngandarmed.blogg.se
Postat av: Nicklas

Vad hände på natten?

2007-08-29 @ 13:07:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback