Ska jag gå på Spy Bar som en VIP

Inatt läste jag ut Ronnie Sandahls "Vi som aldrig sa hora". Den var så sjukt bra och så Ronnie! Det var Håkan Hellström, Ulf Lundell, Amelie från Montmarte och såklart Falköping/Stockholm. Men jag har kommit fram till samma sak som min kära Emma har. VI då? Vi som inte var ouppnåeliga? Vi som skulle göra vårt bästa för att inte såra? Vi som fanns i bakgrunden? VI som trånade efter ER? Om oss stod det inte mycket om. Bara om vackra, farliga och manipulerande prinsessor. Jag mådde illa när jag läste om henne. Avskyvärda människa.
Men som sagt, den var fantastisk, såklart. Ronnie har ju skrivit den <3

Nu måste jag skynda,
snart kommer älskon <3

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag vet! Åh! Älskade Ronnie, kör inte över oss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback